Monday 3 November 2014

腦場手機服務 Apps 安裝 $50 起


是咁的,話說喺好耐好耐以前(耐到我都唔記得幾時), Funky 仔同好多係高登做嘢嘅人一樣,用獅子山下既香港人精神努力打拼,唔知點解總好似啲電影咁,會有位前輩同 Funky 仔講:「賣產品根本唔賺錢,維修等服務先會發達。」

亦都同啲電影一樣,開頭我一啲都聽唔明白,但係最近我終於俾「佢」點醒咗。呢間鋪最近貼出一張服務收費表,幫用家解決各種手機疑難,而且所有嘅服務收費,都列得清清楚楚,裝 Apps 收費 $50蚊起(有s應該係可以裝幾個)、系統重裝 $80 起、同埋帳戶申請都係收 $50 (忘記密碼唔知點計),夠晒均真。假如當年都俾我諗到呢一著~我相信我嘅人生一定會唔同晒。

查詢:展昇(2361 1295)

No comments:

Post a Comment